Като химико-фармацевтична компания Lysoform специализира основно в областта на дезинфекцията и антисептиците. Компанията разработва продукти и в сферата на медицинската козметика и хигиена за почистване.
Като производител и дистрибутор на лекарствени изделия, Лизоформ носи много специална отговорност за своите продукти, тъй като потребителят трябва да е сигурен, че дезинфектантът ще работи в реални условия по същия начин, по който е описано от производителя. Да се провери дали препаратът е почистил е сравнително лесна задача, но да се установи дали дезинфекцията е била наистина ефективна е по-трудоемко и изисква достатъчно богат опит.
Доверието, което нашите потребители ни гласуват вече десетилетия наред, се дължи и на факта, че се стремим да представяме максимално изчерпателни научни данни и технически съвети, които да са в помощ на всеки, който използва продуктите на Лизоформ:
- Къде и кога да дезинфекцирате.
- Къде и кога да НЕ дезинфекцирате.
- Как най-добре да дозирате – как да използвате съответния продукт правилно, така че да се намалят възможните негативни ефекти върху хора, животни, предмети и други среди.
Дезинфекцията и антисепцията означават елиминиране или инхибиране на микроорганизми.
Със своята услуга за консултантски технологии, Lysoform се опитва да решава проблемите на клиентите на място, например когато става въпрос за правилната дезинфекционна обработка на повърхностите или ремонт или поддръжка на устройства, които разпределят дезинфектанти.
Lysoform не изгражда никакви устройства, но работи в съвещателен капацитет с водещи производители, за да препоръча най-доброто решение на всеки клиент.
Корпоративната философия на Lysoform е ангажирана с етичните стандарти – базирани на повече от 100-годишна традиция. Компанията вижда своята задача в разработването на смислени и практични решения на проблемите за клиента. Никога не търси съмнителен успех с каквито и да е научно обосновани модни тенденции.
Защитата на околната среда и здравето е от основно значение за Lysoform. Решаващият критерий е ползата, която е възможна с предлаганите продукти:
“Ценовата конкуренция винаги се предхожда от ценностната ориентация.”
Компанията винаги е била ангажирана да гарантира, че препаратите ѝ не се продават с помощта на генериране на страх. Ненужното използване и консумация на дезинфектанти също многократно се посочва.
Тази философия е позволила на Lysoform успешно да се утвърди на пазара от 1900 г. като независим семеен бизнес – вече 4-то поколение.